2015 m. rugsėjo 30 d., trečiadienis

Kai žūklę keičia grybavimas (2015.09.26-27 žūklė)

Nors planavau 40 valandų sesiją, deja, teko tenkintis vos 20 valandų žūkle. Užteko ir tų 20 valandų, kad suprasti, jog Punios tvenkiny ne viskas taip paprasta, kaip galėtų pasirodyti. Čia kiekvienas savaitgalis mini varžybos su savimi ir kitais karpinikais.
14.2 kg
Mano planas buvo patikrinti dvi šėrimo taktikas. Vieną tašką šėriau tik kukurūzais, kanapėmis ir skaldytais boiliais, siekiant patikrinti ar rudenį gali būti efektyvus toks maistingas spodmix'as. Beto, vyliausi, kad toks jaukas turėtų bent jau amūrus tikrai vilioti, bet deja iš šio taško sulaukiau vos vieno pyptelėjimo. Kitam taškui, kaip ir ankstesnėje žūklėje naudojau daug smulkaus jauko (graundbait'o) papildydams jį įvairaus dydžio peletėmis ir skaldytais boiliais, be jokių grūdinių kultūrų. Kaip ir tikėjausi, toks šėrimas iškart suveikė pritraukdamas smulkesnę žuvį, ir po gero pusvalandžio jau svėriau karosiuka, na tokį vidutinioką 2.6 kg. Taip pat atsiliepė ir pora karšių. Karpiai tylėjo. Po tokio starto stojo štilis - jokių pyptelėjimu, visiška ramuma. Beliko stebėti, kaip 7 ir 2 sektorius lenktyniavo kas daugiau pašaro sumes prie pirmo sektoriaus markerio :).
Gal valgomas?
Vakaras ir toliau buvo ramus, kibimų nesulaukiau. Nakčiai pastambinau spodmix'a pridėdamas daugiau pelečių ir boiliu. Po vidurnakčio sulaukiau važiavimo, bet matyt nepasikirto ir po keliu sekundžių pypsėjimas liovėsi. Bet rytas buvo vasingas, tuoj po pašėrimo išvažiavo ir netrukus ant mato jau gulejo 14.2 kg gražuolis. Keista buvo stebeti, kaip per tą patį rytą antras sektorius sugebėjo ištraukti dar keletą karpių, o pas mane vėl stojo ramuma. Susimąsčiau, ar čia pasirinktas mano taškas per arti kranto ar, septintas sektorius pradėjo šerti vėlėliau nei aš ir perviliojo žuvį. Vėl yra ką pamėginti kitą kartą. Su šiomis mintimis reikėjo mano žūklę baigti, nes jau šaukė mane į grybus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą